Inbound Agency // Marketing, Sales & Customer Support

Menselijke
Communicatie

in een

Digitaal
Tijdperk

De aanpak van Hey You! steunt op drie belangrijke pijlers.

  • Automated

    Door automatisaties verlaagt de werkdruk en is informatie voor de gebruiker sneller beschikbaar.

    Daarnaast zorgt automatiseren voor relevante informatie op relevante tijdstippen, locaties, etc.

    We doen niet mee aan ‘because we can’. Elke automatisatie draagt bij aan betere communicatie.

  • Customer-Centric

    Voorbereidende analyses zijn het vertrekpunt voor elke boodschap. We always listen before we talk.

    We communiceren met aandacht voor de gebruiker en met respect voor voorkeuren en privacy.

    De focus ligt op het helpen van klanten en het aanbieden van een uitstekende dienstverlening.

  • Memorable

    Onze communicatie wekt de juiste emoties op en creëert een aangename beleving voor de gebruiker.

    Bij elk contact met de gebruiker streven we ernaar om een glimlach op zijn of haar gezicht te toveren.

    We bouwen aan sterke relaties door de gebruikers te leren kennen en contact te blijven onderhouden.

Instant // Spontaneous // Personal

Just like greeting an old friend

Deze klanten kozen ook al voor de aanpak van Hey You!